Romania......

Mergem cu viteza legala Ducem copiii la scoala Avem ceata pe ochii si mintea goala Suntem ademeniti perfid intr-o capcana letala Ne cataram turbati pe scara sociala ireala Timpu-inseamna bani si doar cu bani o sa te-astepte Cand o iei in jos descoperi socat ca lipsesc trepte Cu spatele-n perete si-un credit insuficient Prinzi aripi de ceara doar cat sa zbori din apartament E indecent sa ne adresam buletinul si iata Cum gaborii incep sa te-alerge pe strazi sa te bata Statul vrea sa stie daca esti invelit bine Cand ajungi sa dormi in parc cu 3 geci pe tine Ai averea-n pungi , noptile sunt lungi cand ti-e foame Si poti sa tremuri liber ca pasarea invelit in cartoane Nu mai ai nume ,ca n-ai nevoie , ai devenit invizibil Esti boschetar si boschetar te striga toti , e incredibil


miercuri, 5 decembrie 2007

100 de metri mers de baietzash

Castiga cine ajune ultimu !!! se cunoaste binentzeles fenomenu de baietzas pe la noi, genu de smecherashi care au crescut cu La Familia si Booghy Mafia si sunt tot in familieeeeeeeeeeee!!! Mi se pare interesant modul lor de a se deplasa..tarandu-si sacii dupa ei cu fundu la genunchi, bluze cu 3 fabrici mai mari si cine stie ce jobene. Sa nu ma intelegetzi gresit nu am nimic cu Rapu sau cu raperii, chiar dimpotriva ascult si eu genu respectiv si chiar imi place! Ceea ce mi se pare mie haios in toata povestea asta is smecherasii astia cu mers in reluare, cu lantzuri de la carutza atarnate de gat, conversand in ritm de rap luand vesnic atitudine de ghetou ( yo!).Chiar ma oprit unu pe strada zilele trecute si ma intreaba gesticuland din maini gata de un battle: " Man! n-ai cumva o tzigare? " la care ii raspund ca n-am si dau sa imi continui drumu la care raperashu imi zice "nici o problema, Peace!!!!!" shi-mi arata 2 degete asa cuprins de balans si un zambet gen Snoop Dog. deci va ganditzi cum am ramas(wtf??? Oo). Ma fratzilor si astia mi se par exagerat de penibili...intradevar intzeleg in mare parte stilu...intzeleg ca se poarta cu vestimentatzia larga da nici in halu asta mah baietzii. Alta faza tare ii ca mai vad si tipe raperitze ce fredoneaza " Pussy Poppin" : .... astea is clar plecate bine -away from home. genu de fete cresc deobicei intr-o familie unde mai au inca vreo 2 fratzi mai mari care is manelari si numa de ciuda lor ii mare hoperitza si iese seara in fatza blocului si te abordeaza ceva de genu " mah bro...sari co tzigara ca n-am fumat nimic azi bgamiash p**a !! Is genu de fete care au coaie ( cojones grande ), iauu alte tipe la bataie si binentzeles ca sar la scandal pentru tovarasii lor. Acum cateva zile am vazut un show in care propunea un comedian o olimpiada a smecherilor...un concurs care sa reuneasca totzi jupanii de genu si sa fie supushi la diferite probe gen titlul articolului. Iar in editzia 2007 Baietzashul anului este......SirSmokealot!!! yeeeeei !!!! Dar probabil o chestie de genu i-ar inmultzii deci mai bine nu si asha sunt destui, mai bine s-ar organiza ceva programe speciale pentru copii cu flow si articulatzii hidraulice.Oameni buni ce sa va mai spun cas in pana de idei ...oricum fitzi voi insiva si incercati sa ramaneti normali si sa nu ieshitzi prea mult in evidentza cu cine stie ce figuri gangsta si constipatii verbale....zbye zbye

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asa daa.. :)) lay you` ass on tha` flou` moth` facka` .. =))

Anonim spunea...

mai chiar mi se par penale fazele astea...adik sunt oameni care vor sa fie recunoscuti inainte sa-si deschida gura...shi de aia ies , pardon, incearca sa iasa asha in evidenta...poate in final e shi asta o idee buna...pt ca ii scutesc pe ceilalti de oroarea de-a auzi all the crap comin out their mouths...shit..that's fucked up...asta ca sa ma adaptez shi eu la subiect. in rest..buna ideea ca deja m-am saturat de "strutzi"...prea mediatizata problema lor heheh!!!!!

Anonim spunea...

clar ii copiaza pe negrii:si-au creat propriul lor ghetou intre blocurile gri,au imprumutat atitudinea ostila,mersul cu balans sunt adevarti baieti de cartier cu caracter...

Anonim spunea...

auzi fa jane da de unde shtie matale ca noi iam copiat pe negri? hai satzi spun ceva io am askultat rap sh mam imbracat larg sh am dat din cap ca orce rapper in rap de mic fara sa shtiu ca exista omeni negri care canta rap pana pe la vreo 12 ani ;) sh nici acuma nui pre askult numa 2pac sh niste snoop dar classicele..ashe ca studiaza inante sa ciritici ;);) orcum mai sunt ceva omeni care se cred negri :| sh nus :| :))